wiodący importer i dystrybutor
produktów z branży motoryzacyjnej

PRZEDSTAWICIELE HANDLOWI
LOGOWANIE

Oferta dla firm

Oferujemy korzystne warunki współpracy dla sklepów motoryzacyjnych i przemysłowych, hurtowni, serwisów samochodowych, myjni oraz innych profesjonalistów związanych z przedmiotem naszej działalności.

Rejestracja klienta

Jeśli jesteś partnerem firmy Szarp prosimy o rejestrację poprzez formularz(instrukcja poniżej): REJESTRACJA

INSTRUKCJA REJESTRACJI:

1.Przejdź do formularza rejestracji: TUTAJ
2. Podaj swój adres e-mail.
3. Kliknij „STWÓRZ KONTO”.
4. Uzupełnij dane osobiste (imię, nazwisko, firma itp.).
5. Kliknij „ZAREJESTRUJ SIĘ”.
6. Gratulujemy ! Możesz już korzystać z funkcjonalności platformy B2B.

Firmy motoryzacyjne zainteresowane stałą współpracą prosimy o kontakt e-mail: esklep@szarp.pl
Przy rejestracji niezbędne są dokumenty rejestrowe firmy tj. wyciąg z KRS lub wpis do ewidencji, NIP, Regon (dotyczy nowych klientów).

Ceny

W ogólnych cennikach podawane są ceny detaliczne.
Firmy zarejestrowane w bazie klientów Szarp uzyskują indywidualne rabaty na różne grupy towarowe, ustalane przez przydzielonego przedstawiciela handlowego.

Złożenie zamówienia hurtowego lub wyceny:

Po przydzieleniu statusu „Firma” ceny w sklepie internetowym będą wynosić 0.00zł, aby złożyć zamówienie należy wrzucić wybrane produkty wraz z ilościami „Do koszyka” i złożyć zamówienie. Zamówienie zostanie automatycznie przesłane do przydzielonego przedstawiciela handlowego, który skontaktuje się wraz z ofertą.

Formy dostawy

  • odbiór własny Klienta
  • dostawa firmą kurierską GLS
  • transport Szarp

Bezpłatna dostawa firmą kurierską GLS obejmuje zamówienia o wartości powyżej 400 zł netto.

Nasi przedstawiciele handlowi:

Region: Osoba: Telefon: E-mail:
Włocławek, Warszawa, Płock, Nowy Dwór Mazowiecki, Legionowo, Wołomin, Pruszków, Sochaczew, Piaseczno, Mińsk Mazowiecki, Otwock, Grodzisk Mazowiecki Grzegorz Kasak +48 509 291 640 mazowsze@szarp.pl
Elbląg, Grudziądz, Olsztyn, Ostróda, Stargard Szczeciński, Szczecin, Szczytno, Tuchola, Świnoujście, Iława,Bartoszyce, Mrągowo, Mława, Chojna, Sępólno Krajeńskie
Łukasz Gordon +48 503 198 656 lukasz@szarp.pl
Leszno, Ostrów Wlkp., Kalisz, Konin, Koszalin, Słupsk, Lębork, Kalisz, Krotoszyn Piotr Kozieł +48 797 914 090 piotr@szarp.pl
Złotów i okolice Adam Jastrzembski +48 884 994 548 sklep@szarp.pl
Wrocław, Świdnica, Wałbrzych, Kłodzko Przemysław Łopoka +48 503 410 111 dolnyslask@szarp.pl
Bytów, Gdańsk, Tczew, Stargard Gdański, Malbork, Elbląg, Człuchów, Chojnice Piotr Sypniewski +48 503 198 654 pomorze@szarp.pl
Zielona Góra, Żary, Głogów, Lubin, Legnica, Zgorzelec, Świebodzin, Krosno Odrzańskie, Żagań, Polkowice,Bolesławiec Jarosław Strapczuk +48 500 057 797 jarek@szarp.pl
 Szczecinek, Grodzisk Wielkopolski, Chodzież, Oborniki, Kołobrzeg, Białogard, Czaplinek Dariusz Nowak +48 501 410 099 zachodni@szarp.pl
Łódź, Opole, Katowice, Kraków, Kielce, Rzeszów, Lublin, Biała Podlaska, Białystok, Chełm, Łomża, Przemyśl, Krosno, Bochnia, Bytom, Bełchatów, Skierniewice, Radom, Puławy, Tarnobrzeg, Mielec, Stalowa Wola Marcin Gordon +48 530 533 577 marcin@szarp.pl
Piła, Poznań Rafał Szarejko +48 503 198 655 rafal@szarp.pl

Pytania prosimy wysyłać na adres esklep@szarp.pl

 

    PLATFORMA B2B (Business to Business)

    Platforma współpracy hurtowej B2B, to rozwiązanie które wdrożyliśmy w celu podniesienia poziomu obsługi naszych Partnerów biznesowych. Jest to nowoczesne i wygodne narzędzie, które pomaga obu stronom optymalizować bieżącą współpracę handlową. Dzięki platformie B2B nasi klienci mają stały wgląd do aktualnej oferty handlowej, mogą składać zamówienia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w dogodnym dla siebie terminie i miejscu, a także mają możliwość prześledzenia historii własnych zamówień.

    Podstawowe funkcje platformy B2B
    – prezentacja pełnej i aktualnej oferty handlowej, oraz informacji o promocjach
    – przeglądanie oferty produktów wg kategorii oraz wg marek (producentów)
    – szybkie wyszukiwanie produktów po numerze katalogowym, nazwie lub producencie
    – możliwość dodania uwag do zamówienia
    – historia zamówień klienta.

Reklamacje

W przypadku dostaw firmą spedycyjną Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki przy jej odbiorze. W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzenia w przesyłce Kupujący zobowiązany jest dokonać niezbędnych czynności w celu zabezpieczenia prawa do odszkodowania, ma obowiązek zażądać od przewoźnika sporządzenia odpowiedniego protokołu szkody. Podstawą reklamacji jest protokół szkody, list przewozowy i kopia faktury zakupu. Reklamację można zgłosić bezpośrednio u przewoźnika.

Przy dostawie transportem Szarp Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki przy odbiorze i w przypadku problemów proszony jest o kontakt z Przedstawicielem Handlowym.

W przypadku odbioru transportem własnym Kupującego wymagane jest dokładne sprawdzenie ilościowe i jakościowe przy odbiorze i na miejscu zgłoszenie ewentualnych zastrzeżeń.

W przypadku wad ukrytych tj. wad, które ujawniły się przy montażu czy eksploatacji Kupujący musi opisać i zgłosić reklamację do firmy „Szarp” w ciągu 24 godzin od ujawnienia wad. Wartość reklamacji nie może przekraczać ceny zapłaconej za towar przez Kupującego. Zgłoszone roszczenia reklamacyjne nie stanowią podstawy do wstrzymania płatności za towar. Firma „Szarp” ma prawo zażądać zwrotu reklamowanego towaru.

Przewóz towarów objętych systemem monitorowania drogowego

Ustawa z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów (Dz. U. poz. 708) nakłada na podmioty przewożące tzw. towary „wrażliwe” na i przez terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, obowiązek dokonania zgłoszenia takiego przewozu do elektronicznego rejestru oraz jego uzupełniania i aktualizacji.

Wykaz towarów objętych systemem monitorowania drogowego
Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów

W przypadku towarów z wykazu dostawa zostanie ustalona indywidualnie.